17 de jul. 2011

Estic viva... Plus vivant que jamais... Still alive




Si... gent. Fa una eternitat que no poso res. (ara venen els peros....) He tingut un semi canvi de residència, FEINA!!!! i calorrrrr. Cosa que ha fet que tots els meus progectes de mitja hgin quedat una mica apartats del meu dia a dia. Però no us penseu que no faig res... Estic en una etapa cusidora. He fet una mica de neteja de totes les teles que tenia de diferents atracaments a Ribes i Casals (botiga de teles prop de Pl/ Urquinaona a Barcelona) que no us podeu perdre. Amb l'ajut indispensable de la senyora Carme (que té un blog de cuina que no us podeu perdre) ja m'he fet una brusa que vaig estrenar en un casament i està en camí una faldilla i un vestit. No està mal oi??? Tot i així us dono un tastet d'una pila de progectes que tinc entre mans.

La meva preciosa màquina de cosir de finals del s.XIX. Portada desde Arundel, un poble del sud d'Anglaterra.






Estovalles a mig fer amb un quelat en tota la vora. A veure si m'espavilo i les acabo per Nadals!!! Ai què optimista que sóc!



Acumulació de teles... què en sortirà?!
Jaqueta de màniga curta que quedarà suuuuper xula. A veure si m'aplico!!!!!



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Je suis encore vivant!!!! Je plusiers projets en mes mains. Un nappe avec une sorte de broderie au toute le contour. Tissus pour faire une robe et des pantalons... Ma petite machine à coudre. Elle est très ancienne, du XIX siècle. Bon. vous pouvez voir que je beaucoup de choses à terminer à coudre et à tricoter !!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Is there anyone here??

I'm afraid but yarn is too hot for me this days... I'm taking advantage of my English sewing machine and I'm sewing a skirt, a dress a trousers... and finishing a beautiful spotty cardigan (the pattern is on ROWAN website). I hope write soon.

4 comentaris:

  1. Ei, guapa! La Montse ja em va explicar que t'has traslladat! Enhorabona per la feina! a veure si et pots escapar algun dimecres. Petons!

    ResponElimina
  2. Finalment dones senyals de vida. Enhorabona pels canvis i que siguin per bè! Ja tenim ganes de veure en que acaben els teus nous projectes!
    I quina enveja per la màquina...
    Endevant i ànims!

    ResponElimina
  3. me n'alegro molt de la nova feina! el que no m'agrada és que estàs massa lluny...et trobem a faltar!

    margarida

    ResponElimina
  4. Quin munt de projectes!!!!
    Me n'alegro que estiguis bé.

    Petons
    Montse

    ResponElimina