31 de gen. 2010

Buff Josep

Aquest és un buff per "senyors" que vaig disenyar pel meu pare, pensant en les seves sortides al bosc per caçar bolets o per posar sobre l'americana de pana per anar ben guapo als concerts. Ben còmode ja que et permet anar ben abrigat i tenir la sensació de no dur res a sobre.


TALLA: Talla única
MESURES FINALS: 20 cm d'amplada i 16 cm de llarg, però estirant 50 cm d'amplada. Heu d'agafar aquesta mesura per a calcular els punts segons la vostra tensió i llana.
MATERIAL: 50-60 gr de llana de textura agradable per a que no piqui el coll.
agulles rectes del núm. 4.
un porta punts.
TENSIÓ: 18 punts en 10 cm.
PATRÓ:
Montem 92 punts.
En la primera pasada: [4p 4k 4p 4k 4p 8k]x 3 vegades, 4p 4k. De manera que fem un canalé de 4 punts excepte en les zones de 8 punts que serà per a fer-hi les trenes.
La segona pasada: 4p 4k, [8p 4k 4p 4k 4p 4k]x 3 vegades.
La tercera pasada ja comencem amb les trenes: [4p 4k 4p 4k 4p trena]x 3 vegades, 4p 4k.
TRENA: pasem 4 punts al porta punts sense treballar-los. Els deixem al davant. Treballem els següents 4 punts. Pasem els 4 punts del porta punts a l'agulla de l'esquerra i els treballem, de manera que hem canviat els punts de lloc donant l'efecte de trena.
La quarta pasada com la segona i així en totes les voltes del darrere.
Anem treballant segons el patró de la primera i segona pasada i repetim la tercera pasada (trena) cada 10 voltes, o segons es vulgui.
Tancarem d'una manera fluixa quan arribem a la llargada desitjada.

1 comentari:

  1. Enguany estic passant tot l'hivern sense ni un constipat gràcies al buf que m'ha fet la meva filla

    ResponElimina