12 de nov. 2013

Myboshi

HE GUANYAT !!!!
NO M'HO CREC !!!
No és cap  farol, eh?!! Aquí teniu la prova!


Jo fins que no les he rebut a casa, no m'ho he cregut del tot!! i fa una il·lusió que piquin la porta per entregar-te un paquet flonjo... yupiiii!!!

Per qui no sàpiga de què va... Ja fa un temps, al blog DMC van fer un concurs per a presentar les llanes Myboshi. De fet és tot un pack per a fer un gorro de ganxet. Hi han les llanes (mescla de merino i acrílic) molt suaus, el maxiganxet, la guia de ganxet i fins i tot el segell myboshi per a que el posis al teu gorro, símbol total del handmade!!!

Ara tinc un problema... hauré d'apendre a fer ganxet!! La guia que adjunten pasarà una proba de foc, a veure si està prou clara per a que pugui fer el meu myboshi ;)

3 comentaris:

  1. Felicitats! i ja saps, les Ganxetes estarem encantades de que passis a veure'ns i de pas t'ensenyem a fer ganxet :D petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Maria! Ja estaria bè, ja...però em serà dificil...
      Petons a tota la tropa ganxeta! A veure quina és la següent guerrilla, que les segueixo totes!

      Elimina