12 de febr. 2012

Jaqueta Cèlia


Ja fa un temps que he acabat aquesta jaqueta per la petita Cèlia que pobreta, fa quinze dies que ha nascut i ha hagut de tornar a visitar l'hospital. Per sort ja és de tornada a casa. I els pares aniran més carregats amb aquesta jaqueteta per aguantar el dur hivern de Villalba i Batea. Pobles molt bonics i acollidors però  si no us fa res ja vindré a l'estiu!!! 

Aquest patró l'he tret d'un llibre que vaig comprar a Paris quan vaig ensopegar amb una botiga de somnis "La droguerie", jo crec que va superar als somnis i tot. No sabia que els desitjos estaven fets de llana, vetes, botons, taulers de fusta antiga,... Hipnotizada vaig entrar i en vaig sortir amb aquest exemplar que crec que és el que em va fer començar a teixir i tenir el cuquet d'aprendre coses noves. Em sap greu però aquest patró no us el puc explicar, però és senzill i ràpid de fer. Us diré que l'he fet mirant per cinquena vegada "L'últim samurai", "El demonio se viste de Prada" i "Miss agente especial 2". Les tres seguides no!! No estaria viva!! Espero millorar el gust la pròxima vegada, en les pel·lícules, és clar!
Tots els patrons del llibre són aptes per principiants. Us ho ben aseguro. Us deixo amb el link per si el voleu comprar i fer alguna d'aquestes cucades. 

No us podeu imaginar el plaer de plegar una peça acabada, és un GUSTÀS!!

5 comentaris:

  1. Quina xuladaaa! Quin punt és? Es veu molt rebonic a la foto. Felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És un simple punt d'arròs (un dret i l'altre al revés i ala següent fila intercalat que sinó seria canalé!!) La veritat és que és un punt amb molta textura, de segur que l'usaré més, i a més és reversible, què més és pot demanar!!

      Elimina
  2. Es molt bonica la jaqueta, a la fotografia resalta molt el punt, es un punt molt maco
    es per tornar-lo a repetir. Endavant treballadora..............

    ResponElimina
  3. És tan repreciosa! Gràcies per l'enllaç, no sabia que es podia comprar online! I tant que ha de ser un plaer doblegar aquesta jaquetea taaan gustosa! Segur que els encantarà i amés és ooolt pràctica!
    Margarida

    ResponElimina
  4. molt maca la jaqueta i m'encanten els botons!

    ResponElimina