9 de febr. 2012

Rowan, Rowan, Rowan & Marie Claire

Malauradament, a casa nostra no tenim masses publicacions com les de Marie Claire. Però de tant en tant n'hi ha alguna en castellà que treu el cap!! Ja sabeu, si voleu teixir s'ha d'aprendre anglès!!
En alguns quioscs o a botigues de llana podem trobar la última temptació "Punto natural". Una passada. Són difícils de trobar a les nostres botigues. Jo, per casualitat en un quiosc de Montblanc!! Aquí us deixo amb alguns dels patrons que podreu trobar. Es fa difícil triar... l'única pega, que sols tenim dues mans!!




Aquest últim, em té el cor robat...

4 comentaris:

  1. mare de deu! demà em recorreré tots els kioskos de barna fins que la trobi!
    gracies per la info.

    petons

    ResponElimina
  2. oooh! aquest últim és xulíssim! ... però jo no arribo a tant!
    gracies per la informació, no coneixia aquesta revista!

    ResponElimina
  3. Aixxx tú rai que ets una crack amb les agulles. Per cert la jaqueteta grisa i vermella t'ha quedat preciosa, ja tinc ganes de veure aquest coll què fas!!

    ResponElimina
  4. Tots els jerseis són molt macos!!!!!!!
    El que t'agrada a tu és molt modern i et quedara molt bonic.
    Per mi m'agrada el primer. Petons!!!

    ResponElimina